שלח לחבר מאמר זה:
שמך:
אימייל שלך:
שמו של החבר:
אימייל של החבר:
X ביטול השיתוף
פורסם ע"י: דניאלה מלאך - פילאטיס מאמרים בתאריך: 10:55:02 - 02/09/2013  צפיות: 3365

שתף לחבר

שם המאמר: פילאטיס ברמת אביב ג' - דניאלה


פילאטיס ברמת אביב ג' - דניאלה

פילאטיס ברמת אביב ג' - חיזוק שרירי הזרוע  - פילאטיס

 
מאת: , נציגה בלעדית של "סטוט פילאלטיס" בישראל ומומחית לשיקום.
 
כמומחית בפילאטיס, רבים מהמתאמנים שמגיעים אלי מבקשים ממני להראות להם איך הם יכולים לחזק את שרירי הזרוע גם בבית, למטרת שיפור המראה הרפוי ואיסופו. במאמר זה, יתוארו שתי דרכים פשוטות וקלות ליישום לחיזוק וחיטוב, שיישומן בהחלט יכול לשפר את מראה הזרועות. 
 
לחיזוק הטרייספס, (ראו תמונה מצורפת) עימדו עם הגב אל הקיר במרחק של כ-20 ס"מ שילחו זרוע אחת לאחור , מרפק מיושר, עד שהזרת תיגע בקיר וכף היד תפנה אל הגוף. הפעילו לחץ עם האצבע הקטנה לכיוון הקיר והקפידו על יישור המרפק בכל עת הדחיפה. ברגע שתחושו את שריר הזרוע האחורית מתגייס לפעולה, התחילו לפתח את כוח הדחיפה והעצימו את ההתנגדות המופעלת על השריר. החזיקו כך כ-6 שניות וחיזרו על הפעולה לפחות 6 פעמים בכל צד. באופן זה תוכלו להחליף כל תרגיל פילאטיס המטפח שריר זה. ניתן לבצע את התרגיל הזה כמה פעמים ביום. אופן הביצוע קל ואינו דורש מיקום מסויים, או הירתמות מיוחדת. בכל עת ובכל מקום ניתן למצוא משטח שכנגדו ניתן להתנגד עם הזרת ומשך התרגיל לוקח לא יותר מדקה וחצי עד שתי דקות. 
 
לחיזוק החלק הפנימי של הזרוע והחזה, עימדו עם הפנים לפינה של קיר. (ראו תמונה מצורפת). שילחו את הזרוע הימנית קדימה מקבילה לרצפה, בגובה הכתף עד שהאצבע המורה נוגעת בפינת הקיר ומוכנה לדחוף את הקיר שמאלה, כשכף היד  פונה כלפי הרצפה. ליחצו בעדינות עם כף היד לכיוון שמאל אל פינת הקיר, עד שתחושו את השכמה מגיבה ואת ראש הזרוע מתייצב בתוך המפרק. התוצאה תהיה מאוד נעימה ותחושו פתיחות בקדמת חגורת הכתפיים. שימו לב שהמרפק לא מתכופף והמשיכו ללחוץ לאט בכל פעם מעט יותר. תוכלו להרגיש את החלק הפנימי של הזרוע ואת שריר החזה נכנסים לפעולה. זהו תרגיל שניתן להחליפו בתרגיל פילאטיס על הקדילאק. החזיקו כ-6 שניות וחיזרו על הפעולה לפחות 6 חזרות. גם תרגיל זה אינו דורש היערכות מסויימת וניתן לבצעו בכל מקום. ניתן להעביר איתו את הזמן בהמתנה לתור כלשהו, תוך כדי שיחת טלפון, או בהחלטה יזומה להפסקה קצרה מעבודה בישיבה ממושכת. בהצלחה
 
חיזוק שרירי הזרוע פילאטיס - ב
 
חיזוק שרירי הזרוע פילאטיס - א
 
סטודיו פילאטיס ושיקום: http://www.daniellamallach.com/

עוד מאמרים שיעניינו אותך:

  • כיצד פילאטיס יכול לעזור לכאב גב?

  • השלב הבא בפילאטיס - מודעות

  • ערוץ 3-7: פילאטיס מסייע לבעיות לב




  • שתף לחבר

    שתף בפייסבוק

    ניווט מהיר:
    תגובות הגולשים

    פתרון מעולה לעצלנים שבינינו

    חייבת לציין שניסיתי בבית, והתחלתי להתמיד!! כל בוקר כמה דקות לפני העבודה ולהתחיל את היום בחיוך :)

    פורסם ע"י: ofir בתאריך: 13:37:16 - 01/05/2014