סיפורי בוגרים

ליאור נחושתאי  
 
 
אחרי הכשרת פילאטיס מזרן שעברתי במקום אחר הכרתי את הסטודיו של דניאלה מלאך ואת שיטת סטוט פילאטיס והתחלתי מההתחלה את כל ההכשרה. למדתי בסטודיו של דניאלה קורס מזרן, ריפורמר והשתלמות אנטומיה. כל קורס היה מעשיר בפני עצמו וביחד הם הקנו לי תחושת ביטחון כמדריכה שיודעת מה היא עושה. הידע של דניאלה והמדריכות הוא כל כך עמוק, כך שקיבלתי מענה ברור לכל שאלה; והדבר הכי מקסים הוא שקיבלתי כלים כדי לפתור "בעיות בשטח" באופן עצמאי. רמת הידע וההבנה של הגוף האנושי כמו זו של דניאלה לא רואים בכל יום ולכן כיף להקשיב וללמוד ממנה. אני ממליצה לכל מי שמתעניין בתחום ,ובעיקר למי שרוצה להדריך, לשמוע את דניאלה ולגלות מה זו מקצועיות והבנה עמוקה של תחום כל כך חשוב ורגיש.
כמדריכה "טרייה", כשיצאתי לשוק העבודה ואמרתי שלמדתי בסטודיו של דניאלה מלאך מיד הגיבו אלי בחיוך ובהערכה וכמובן שקיבלו אותי לעבודה. כיום אני מדריכה באופן פרטי.
.
 
עירית נחושתן  
 
 
אני עירית, את הקורס הראשון אצל דניאלה מלאך למדתי ב 2002, אחרי שלמדתי ועבדתי בהתעמלות לגיל הזהב, צפיפות העצם וארבע שנים לימודי פלדנקרייז.
כבר שסיימתי את הקורס הראשון- פילטיס מזרון, הרגשתי שעכשיו יש לי מקצוע, הלימודים האלו הוסיפו לי לשאר הדברים האחרים, קיבלתי את הכלים הידע ואת הביטחון שאני יכולה ללמד בביטחה, את מגוון האוכלוסיה.
כל כך נהנתי מהעומק, שהמשכתי ללמוד את הקורסים של המכשירים, שעוד בכלל לא חשבתי שאלמד מכשירים.. והיום.. יש לי סטודיו מכשירים ומזרון בכפר חיים (-:
המשכתי ללמוד אצל דניאלה קורסים של השיקום ולמבחן של "סטוט", מכל שלב כזה קיבלתי ועדיין מקבלת מדניאלה את המיטב, את החומר העדכנתי ביותר בתחום..
מרגישה שאני לומדת במקום שבו ההתפתחות המקצועית והן האישית לעולם לא נגמרת..
אני נהנת מאוד ולא מפסיקה ללמד וללמוד !!!
נעים לי לבוא לסטודיו בתל אביב וזו בהחלט אחת ממתנות חיי.
ת ו ד ה !!!