שלח לחבר מאמר זה:
שמך:
אימייל שלך:
שמו של החבר:
אימייל של החבר:
X ביטול השיתוף
פורסם ע"י: דניאלה מלאך - פילאטיס מאמרים בתאריך: 19:45:20 - 05/07/2012  צפיות: 2287

שתף לחבר

שם המאמר: קורס פילאטיס


קורס פילאטיס

קורס פילאטיס

מאת: - נציגה בכירה, בלעדית של "סטוט פילאטיס" בישראל ומומחית לשיקום
 
קורס פילאטיס - מרכז ההכשרה שבסטודיו של דניאלה מלאך פילאטיס תל אביב מלמד מדריכי פילאטיס ברמות שונות. מרכז ההכשרה הינו נציגות בלעדית של סטוט פילאטיס בישראל והינו היחיד המאושר להכשיר מדריכים מטעם הארגון הגדול ביותר בעולם להכשרת מדריכי פילאטיס. הקורסים המועברים מכשירים מדריכי פילאטיס ללמד פילאטיס מכשירים, והכל בשיטת סטוט פילאטיס. 
בתום הקורס ידעו המדריכים ליצור שיעורי פילאטיס להתשמש באביזרי פילאטיס בצורה בטיחותית, לבנות מערך שיעור פילאטיס מאוזן. מדריכת פילאטיס שסיימה קורס פילאטיס בשיטת סטוט פלאטיס, יודעת לענות לעצמה ולשואלים מדוע בחרה תרגיל פילאטיס ומדוע השתמשה לדוגמא בגומיית פילאטיס. התשובה תהיה אנטומית וביו מכאנית ותלויה בדרישות המתאמנים. הכלים שמדריכי פילאטיס מקבלים בקורס פילאטיס מזרו אצל דניאלה מלאך בפילאטיס בתל אביב, מאפשרים בניית תוכנית חכמה ולא רק גיבוב של תרגילים.
המשמעות של תוכנית חכמה היא בתוצאה. אנו תמיד ממליצים לשאול את המתאמן איך הגוף שלו מרגיש אחרי שחווה שיעור פילאטיס. אם הוא מרגיש כואב, למרות שהוא חושב שזה טוב ואומר לעצמו שזה סימן שעבד, אנחנו מנסים להסביר לו שתרגילי פילטיס לא אמורים להכאיב, הם אמורים לתדלק את הגוף וכתוצאה מזה אמורים להרגיש שחרור. תרגילי פילטיס נכונים צריכים ליצור התמכרות לתחושה של חופש ולא התמכרות לכאב. 
רבים מאיתנו עדיין חושבים שבלי כאב אין תוצאות. היום אנחנו יודעים לאור מחקרים, שבלי כאב כולם מרוויחים גוף חזק ובריא. כשהגוף לא בריא, איך הוא יכול להיות חזק. הוא עובד יותר מדי, אנחנו מרגישים אותו וחושבים שבגלל שאנו מרגישים אותו מתאמץ, זה סימן טוב.
מדריכת פילטיס שלמדה בסטודיו של דניאלה מלאך פילאטיס תל אביב יודעת להסביר את משמעות הכאב הנכון והכאב הלא רצוי. המתרגל מקבל אינפורמציה שעוזרת לו להבין את משמעות התרגילים של פילאטיס רצפה ויש לו יותר מוטיבציה להגיע לשיעור פילטיס ולחשוב איך לעבוד לטובת גופו ולא נגד גופו.
אני הייתי שואלת את השאלה איך לבחור קורס פילאטיס למדריכי פילאטיס. יש כל כך הרבה היצע וכולם טוענים לכתר.
אני טוענת שכל אחד יודע מה הוא רוצה ולשם הוא נמשך. אם הוא לא מצא את המקום הנכון הוא ימשיך לחפש. 
זה כל כך פשוט, כך שאף מרכז המעביר קורס פילאטיס למדריכים לא צריך לדאוג. כולם צריכים לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב. התפקיד של השוקלים להיכנס למקצוע הזה, הוא המאתגר ביותר:
התפקיד של השוקלים להיות מדריכי פילאטיס הוא, להגדיר איזה סוג של מדריכי פילאטיס הם רוצים להיות. לשם כך אני ממליצה ללכת לסטודיו פילאטיס בכל מיני מקומות ולרכוש כרטיסיה של לפחות 10 שיעורי פילאטיס. לבחון את מדריכת פילאטיס שהעבירה להם את שיעורי הפילאטיס ולשאול את עצמם איך הם רוצים להיות. שאלו את מדריכת הפילאטיס איפה למדה ולכו למרכז ההכשרה שבו למדה קורס פילאטיס מכשירים.
אחר כך הייתי שואלת את עצמי, מה אני רוצה שיהיה בקורס פילאטיס? יותר שעות הדרכת פילאטיס? מה כלול בשעות האלו? אם המרכז מסויים נותנים 70 שעות וזה יותר ממרכז הכשרה אחר שנותן 50 שעות, מה בעצם ההבדל? אולי ב-70 שעות מחלקים את הזמן באימוני מדריך שאותם במרכז שנותנים 50 שעות, נותנים את החלק הזה מחוץ לשעות הקורס המשולמות, על מנת לנצל את הדרכת הפילאטיס לנטו הדרכה? ואז 50 שעות הם פי 2 מ-70? צריך לבדוק. אני פעם קניתי מקרר במבצע ובחנות ליד המחיר היה כזה בלי מבצע...תמיד צריך לבדוק.
צריך לבחון את איכות ההדרכה. מה מקבלים מעבר לשעות המשולמות?
כל מרכז מנסה למשוך אליו בהטבות מסויימות. האם הטבה כמו כרטיסיה של 10 כניסות לפילאטיסמזרן שווים יותר מ-10 שעות הדרכת פילאטיס בקורס פילאטיס מכשירים. לפעמים מושך יותר לקבל הטבה של 10 כניסות לשיעורי פילאטיס בעת התשלום עבור קורס למדריכי פילאטיס ולא שמים לב שבמקום אחר מציעים לתת יותר שעות הכשרה בתוך הקורס, ששווים הרבה יותר משיעור בסטודיו לפילאטיס מכשירים. יש לבדוק את הדקויות ולעמוד עליהם. מגיעים אלי יותר ויותר מדריכים שלמדו במקומות אחרים ומתחילים ללמוד שוב אצלי אחרי שגילו את כל התשובות האלו מאוחר מדי. 
האם מקומות שמציעים את הכל ביחד: קורס מזרן וקורס מכשירים בכל הרמות במחיר מפתה ,שווים יותר ממקום שמפרק את הקורסי הפילאטיס לרמות שונות ולסוגים שונים? 
האם החיסכון שווה את ההשקעה? מניסיוני למדתי שאני לא יכולה לחסוך, כי אז אני משלמת יותר. 
אמקד את השאלות שאני ממליצה לשאול לפני שבוחרים באיזה בית ספר להירשם ללימודי פילאטיסקןרס מדריכי פילאטיס:
האם אני מחפש את הידע העמוק?
האם אני מחפש את הכלים הנכונים שיעזרו לי להיות מדריכת פילאוטיס הכי טובה  שאני יכולה להיות?
האם אני מחפש את הדרך הקלה ביותר להיות מדריכת פילאטיס?
האם אני מחפש את הדרך הזולה ביותר ללמוד פילאטיס?
האם אני מחפש את מה שנראה הכי משתלם?
אני מציעה לא להתעצל ולבדוק היטב בכל המקומות. כשתגיעו את המקום הנכון תפסיקו לחפש. 
 
 
קורס פילאטיס
 
אתר הבית של דניאלה: הכירו - זה הבית שלכם לפילאטיס - http://www.daniellamallach.com/

עוד מאמרים שיעניינו אותך:

  • פילאטיס - גוף האדם

  • איך נשאבתי לעולם הפילאטיס

  • פילאטיס לגברים עם כאבי גב




  • שתף לחבר

    שתף בפייסבוק

    ניווט מהיר:
    תגובות הגולשים